כדאי לדעת

ראשי » כדאי לדעת » איך לבחור מדפסת לסטודנט?

איך לבחור מדפסת לסטודנט?

איך לבחור מדפסת לסטודנט?

עולם האקדמיה נמצא במגמת התפתחות מתמדת, ועדות לכך ניתן למצוא במעבר הכמעט מלא ללימודים המתבצעים אונליין. עם זאת, חלק בלתי נפרד מהלימודים כולל גם הדפסה של תרגילים או עבודות אותן נדרש להגיש כאשר הן מודפסות. כיום ניתן לבצע רכישה של מדפסת איכותית במחיר מעולה, וזאת בהתאמה מוחלטת לצרכים שלכם. אם אתם צריכים מדפסת לסטודנט, חנויות מקצועיות המתמחות בתחום יוכלו לספק לכם את המדפסת שתהיה מותאמת לצרכים השוטפים שלכם. איך בוחרים את המדפסת? ואיך מבצעים רכישה משתלמת?

סוגי מדפסות

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה במסגרתה יותר ויותר חברות מובילות נכנסות לתחום ומספקות לכם כסטודנטים אפשרות לבצע רכישה של מדפסת לסטודנט. התהליך של הבחירה עשוי להיות מאתגר ולכן בחרנו להציג לכם את שני הסוגים העיקריים של מדפסות המתאימות לציבור הסטודנטים:

מדפסת לייזר

מדובר במדפסת המאפשרת לבצע הדפסה של דפים בזמינות גבוהה במיוחד, בשל היכולת להדפיס כמויות גדולות של נייר במהירות שיא ובאיכות מעולה. המחיר של טונר בעבור מדפסת לייזר הוא נמוך יותר, אולם חשוב לדעת כי ביחס למדפסת הזרקת דיו, מדובר במחיר גבוה באופן יחסי. קהל היעד של מדפסות לייזר הוא לרוב משרדים המבצעים באופן שוטף הדפסות רבות, לכן היא לרוב מומלצת בעבור המגזר העסקי. נוסף על כך, חשוב לדעת שקיימת מדפסת לייזר צבעונית (מתאימה בעבור הדפסה של גרפים ואיורים) ומדפסת לייזר שמדפיסה שחור לבן בלבד, ומדפסת לייזר משולבת שמבצעת את שתי הפעולות. השוני בסוג המדפסת יתבטא גם במחיר המדפסת וגם של הטונרים.

 הזרקת דיו

מדובר במדפסת הנמכרת ביותר בעבור ציבור הסטודנטים, וזאת בשל היותה מדפסת חדשנית המאפשרת לבצע את פעולת ההדפסה באמצעות מזרקים זעירים המתיזים טיפות דיו לנייר. מדובר במדפסת שנותנת תמורה מלאה לכסף בעבורכם כסטודנטים בשל העלות הנמוכה שלה אבל גם האיכות המצוינת של ההדפסה, ובייחוד לאור העובדה כי מדובר במדפסת המאפשרת ליצור תהליך

הדפסה יעיל. מדפסות הדיו הן בין הנפוצות בשוק ולא בכדי, משום שהן זמינות לרכישה מכל מקום, נמכרות במחיר נגיש לכל כיס וכך גם ראשי הדיו שלהן.

 האם משתלם יותר לקנות ראשי דיו או טונרים?

חשוב להתחיל ולומר כי אין המלצה גורפת לגבי רכישה של ראשי דיו או טונרים. ההחלטה שלכם האם לבצע את הרכישה צריכה לקחת בחשבון את הצרכים שלכם, כמו גם הבנה כלכלית: טונר הוא יקר יותר מאשר ראשי דיו, אולם הוא מחזיק מעמד זמן רב ואף חסכוני יותר.


מהם המותגים המובילים בתחום?

בתחום המדפסות יש כמה יצרנים שמציעים אופציות מעולות לסטודנטים.

 

מדפסות הזרקת דיו של HP

מדובר באחת המדפסות הנמכרות ביותר בעולם, ולא בכדי. המותג HP הצליח לפתח מדפסת הזרקת דיו המאפשרת לבצע הדפסה של 20 דפים בדקה לצד נפח עבודה של מעל ל-75,000 דפים. מדובר במדפסת עם יכולת הדפסה ברזולוציה גבוהה כמו גם כזו שנמכרת במחיר מעולה לכל כיס. גם ראשי הדיו הם נגישים וזמינים, וכדי להשיג דיו למדפסת HP כל מה שצריך לעשות הוא לפנות לכל חנות המספקת ראשי דיו – ובוודאות תמצאו את מבוקשכם, משום שמדובר במוצר פופולרי ונפוץ.

 

מדפסת לייזר קאנון

מדפסת לייזר צבעונית המאפשרת לבצע הדפסה של דפים בשחור ולבן במהירות גבוהה. למרות שמדובר במדפסת מצוינת, חשוב לקחת בחשבון כי טונר למדפסת הזו עולה לא מעט, ועל כן צריך לקחת בחשבון את האלמנט הזה בתהליך הבחירה.

 

מדפסת לייזר סמסונג

מדפסת משולבת ומתקדמת עם אפשרות להדפסה חד צדדית ואפשרות לצילום. מהירות הצילום היא גבוהה במיוחד כאשר ניתן לבצע את ההדפסה באמצעות מסך תצוגה צבעוני. מדובר באחד המותגים המוכרים והגדולים בעולם, שמייצרים מדפסות איכותיות בפרט ומכשירי חשמל איכותיים בכלל.

 

על מה חשוב להקפיד בתהליך הרכישה?

· התאמה של גודל המדפסת לחלל העבודה – מדדו מראש את האזור בו תמקמו את המדפסת, כדי שלא תבחרו במדפסת גדולה מדי לחלל צר מדי ולהפך.

· איכות ההדפסה – איכות ההדפסה צריכה להיות גבוהה, כדי לייצר מסמכים אסתטיים וברורים.

· הדפסה דו צדדית או חד צדדית – אופציה שיכולה לסייע בחיסכון בדפים.

· חיבור ל-Wifi – בדקו האם מדובר במדפסת עם חיבור וויפי המאפשר לכם לבצע הדפסה גם דרך הנייד במקרה הצורך.

 

סיכום

תהליך של בחירת מדפסת הוא חלק בלתי נפרד מההכנה לקראת שנת הלימודים. באמצעות המידע שהצגנו כאן, תוכלו לוודא כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה לטובת ביצוע הרכישה. מדובר באביזר שכל סטודנט זקוק לו, ולכן רצוי לקרוא המלצות ברשת ולהתייעץ עם חברים אשר כבר ביצעו רכישה מתוך מטרה לקבל החלטה מושכלת התואמת את הצרכים שלכם.

שתפו

יכול לעניין אותך

המותגים שלנו

עגלת הקניות
התחברות

עדיין אין לכם חשבון?

0 items עגלה
החשבון שלי