אחריות ומדיניות ביטול עסקאות בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
א. תנאי ותקופת האחריות למוצרים המשווקים על ידי החברה כפופים ומותנים לתעודת האחריות והשירות מהיבואן. החברה אינה מייבאת ואינה מייצרת את המוצרים שבדעתך לרכוש באתר ולפיכך אינה נושאת במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למוצרים, טיבם, התאמתם לצרכיך ו/או למפרט הטכני, למעט להחלפתם כמפורט בתקנון ובכפיתה לאמור לעיל ולהלן.
ב. החברה אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מכך שהמוצרים הגיעו מהיצרן ו/או מהיבואן פגומים, מקולקלים או בלתי תקינים.
ג. האחריות הנה אישית וללקוח, ולקונה לא קיימת הזכות להעביר את האחריות ללקוח אחר.
ד. מובא לידיעתך, כי הציוד המתכלה ולרבות טונרים וראשי דיו אשר משווקים על ידי החברה הנם לא מקוריים אלא תחליפיים ואף לעתים יכולים להיות ממוחזרים. אשר על כן ואף בהתאם להוראות יצרני המדפסות ו/או המכשירים השונים אשר עושים בהם שימוש, יתכן ששימוש במוצרים שאינם מקוריים עלול להסב נזק למדפסת ו/או למכשיר, וזאת בין אם כתוצאה מפגם במוצר ובין אם לאו, ועם רכישת המוצר/ים מהחברה הנך פותר את החברה ומוותר לחלוטין על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לכל נזקי ישיר ו/או עקיף מכל סוג ותיאור הקשור לכך.
ה. ראשי דיו וטונרים הינם מוצרים טכנולוגיים, על מנת לממש אחריות וכן לבדוק ולפתור בעיות איכות, נדרש שיתוף פעולה מצד הקונה / הלקוח, ובכלל זה, הדפסת סטטוס של ההתקנים, ראשי דיו וטונרים מתכלים, דוגמאות הדפסה, מתן הרשאה ואפשרות לחברה ו/או ליבואן ו/או ליצרן להשתלט מרחוק על המחשב, וזאת על מנת לספק שירות מהיר ברמה גבוהה יותר ובמינימום הטרדה כלפי הקונה / הלקוח, וכיו“ב ככל שיידרש.
ו. מובא לידיעתך, כי לעתים ובהקשר למוצרים המשווקים על ידי החברה, יצרני המדפסות שולחים עדכון קושחה (תוכנה המשובצת בהתקן חומרה, והמטפלת בתפקוד החומרה / הרכיב) אשר חוסמת את ראשי הדיו, ועם רכישת המוצר/ים מהחברה הנך פותר את החברה ומוותר לחלוטין על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לכל נזקי ישיר ו/או עקיף מכל סוג ותיאור הקשור ו/או הנובע ו/או שייגרם מכך.
ז. יצרנ/י המדפסות ממליצ/ים על שימוש במוצרים מתכלים מקוריים בלבד לצורך שמירה על איכות ההדפסה וחיי המדפסת לאורך זמן. החברה עושה את מיטב יכולתה לספק מוצרים מתכלים ברמה גבוה, אולם מובא לידיעתך, כי לעתים קיימים הבדלים באיכות המוצרים ויתכנו תקלות אשר לגביהן האחריות הניתנת על ידי החברה מוגבלת להחלפת המוצר בלבד למוצר זהה לזה שסופק או נמכר לך.
כך לצורך הדוגמה וההמחשה, במקרה של תקלה עקב פגם או בעיית איכות במוצר ואשר כתוצאה מכך לא תוכל/י להדפיס מסמכ/ים דחופים לצורך הגשה ו/או שימוש ו/או טיפול בהם וכיו“ב, או ככל שנשלח על ידי יצרן המדפסת עדכון קושחה שתחסום את ראש הדיו, החברה מתחייבת להחליף את המוצר בלבד למוצר זה או תחליפי לו, אולם החברה אינה אחראית לכל נזק ישיר ו/או עקיף שייגרם לך כתוצאה מתקלה או פגם זה ולא תהיה אחראית לנזק תוצאתי כתוצאה מכך ו/או מהשיהוי ו/או לחוסר הנוחות שתיגרם בשל כך.
ח. בשום נסיבות לא תחול על החברה ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזקים ישירים ו/או עקיפים מכל סוג ותיאור ולרבות נזק מיוחד, תוצאתי, עונשי בגין אובדן השימוש, אובדן הנתונים או אובדן הרווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או מרכישה או בביצועי האתר, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש בו, באספקה או באי אספקה של שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות האתר, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע לחברה או למי מטעמה על האפשרות של דמי נזיקין כאמור. למעט, אם הנזק נגרם ברשלנות החברה.
ט. במקרה של נזק למדפסת מכל סוג ותיאור, ובכלל זה, במקרה של לכלוך, אחריות החברה מוגבלת להחלפת המוצר שרכשת מהחברה בלבד בחדש דומה בלבד, או בזיכוי התמורה ששולמה במידה והחברה תחליט כי אין באפשרותה לפתור התקלה.
י. תוקף האחריות הנה לשנה אחת שתחילתה ביום ביצוע הרכישה.
יא. האחריות מוגבלת להחלפת המוצר כאמור בלבד, מותנת בכך שביצעת שימוש עד ולא יותר מ– 50% מהמוצר ובמידה ונמצאה על ידי החברה ו/או היבואן ו/או היצרן בעיית איכות (התנאים מצטברים).
יב. בהמשך ומבלי לפגוע באמור דלעיל, האחריות לא תחול במקרים הבאים:
1. במקרה של העברת המוצר לאדם ו/או גוף אחר אשר אינו הקונה במישרין.
2. בגין ו/או בקשר לתקלות תוכנה, וזאת מאחר ואינן קשורות למוצרים ו/או לציוד המתכלה אשר משווקים על ידי החברה.
3. קלקול או נזק שנגרם כתוצאה משימוש שגוי ו/או מהפעלה שלא על פי הוראות השימוש.
4. במקרה של שימוש בשיעור של 50% ויותר מהמוצר. במקרה של שימוש בשיעור של 50% ויותר מהמוצר ובמידה ונמצאה על ידי החברה ו/או היבואן ו/או היצרן בעיית איכות (התנאים מצטברים), החברה תיתן לקונה / הלקוח הנחה לרכישת מוצר 1 דומה חדש לפי שיקול דעתה ובשיעור שלא יעלה על שיעור החלק היחסי שבין החלק שלא נעשה בו שימוש במוצר לבין סך תכולת / נפח המוצר.
5. שבר שנגרם בשל רשלנות או זדון הצרכן, או גרימת נזק לציוד בשל רשלנות / הזנחה של המחזיק במוצר, קצר חשמלי או בעיה ברשת החשמל, פגיעות ברק, כוח עליון
6. אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול (כגון: דיסקים, נגנים וכיו“ב), שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים.
7. במקרה של ביטול עסקה, החברה תמסור ללקוח העתק מהודעת ביטול החיוב, ו/או החיוב החלקי במקרה של קיזוז דמי הביטול (ככל וקיימים) או החיוב בדמי הביטול, לפי העניין.
ביטול עיסקה
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981
ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר גם לאחר שחויבה ושלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א – 1981, ובתנאי שמחיר המוצר עולה על 50 ₪, הלקוח ישיב את המוצר לחברה על חשבונו, המוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש בידי הלקוח, הביטול ייעשה בתוך המועד הנקוב בסעיף 5.ב.2. שלהלן ובכפוף לתשלום דמי הביטול כמפורט בסעיף זה להלן (התנאים מצטברים). ביטול שכזה כרוך בדמי ביטול בסך 5% מערך המוצר ולסכום זה יתווסף עלות המשלוח (ככל והמוצר נשלח), או לחילופין, 100 ₪ ולסכום זה יתווסף עלות המשלוח (ככל והמוצר נשלח), לפי הנמוך מביניהם (להלן: “דמי ביטול”). דמי ביטול אלו ייגבו רק בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי. החברה תהיה רשאית לקזז את דמי הביטול מכל החזר כספי שיעמוד לרשות הלקוח (ככל ויעמוד לרשותו), ועם ביצוע הרכישה מהחברה ו/או ההזמנה, הלקוח מוותר על כל טענה ו/או דרישה בהקשר לקיזוז דמי הביטול כאמור.
ניתן לבטל עסקה עד 14 (ארבעה עשר) ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תימסר לחברה בכתב באמצעות דוא”ל [email protected] . ההחזר הכספי מותנה בהחזרת המוצר באריזתו המקורית על חשבון הלקוח למשרדי החברה, תא דואר 53378, ירושלים, יחד עם זאת, במידה וערך המוצר פחת, אין כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, המוצר יוחזר על חשבון החברה במקום בו נמסר ללקוח.
במקרה בו קיים חשש כי המוצר אותו קיבלת לא היה תקין בעת קבלתו, יש לפנות לחברה או ליבואן לבדיקה ולקבל אישור כתוב כי המוצר אכן פגום. לאחר קבלת אישור זה, נפעל למען החלפת המוצר בחדש ובלבד שהוא נמצא במלאי החברה או שתבוטל העסקה במלואה.
אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול (כגון: דיסקים, נגנים וכיו”ב), שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים.
במקרה של ביטול עסקה, החברה תמסור ללקוח העתק מהודעת ביטול החיוב או החיוב החלקי במקרה של קיזוז דמי הביטול (ככל וקיימים) או החיוב בדמי הביטול, לפי העניין.
ט.ל.ח