כדאי לדעת

ראשי » כדאי לדעת » איך בוחרים טונר למדפסת לייזר?

איך בוחרים טונר למדפסת לייזר?

רכישת הטונר הוא שלב שכל בעל מדפסת לייזר יצטרך לבצע בשלב מסוים, אבל איך בוחרים את הטונר המתאים? ומה ההבדל בין טונר תואם למקורי? כיצד תוכלו להיות בטוחים כי רכשתם את הטונר האיכותי והמתאים למדפסת שלכם? על כך – במאמר הבא.

מדפסות לייזר: הדור הבא של עולם הדפוס

בשנים האחרונות עולם הדפוס עובר שינויים דרמטיים, לא מעט בזכות פיתוח של מדפסות טכנולוגיות אשר מאפשרות לבצע הדפסה מהירה במיוחד באמצעות העברת פקודה ממוחשבת לזיכרון. מדובר בתהליך הדפסה יעיל וחסכוני המאפשר לצרכנים לקבל נפח עבודה גבוהה ומהיר לכל צורך.

קיימים סוגים שונים של מדפסות לייזר: מדפסת לייזר שחור לבן, מדפסת לייזר צבעונית וכן מדפסת לייזר משולבת המספקת גם אפשרות לבצע צילום, סריקה ושליחת פקס במהירות.

מהו טונר למדפסת לייזר?

כדי להשתמש במדפסת באופן רציף, יש לרכוש טונר. מדובר במיכל המכיל אבקה המגיבה לפעילות החשמלית של המדפסת בזמן תהליך ההדפסה. זהו פיתוח יוצא דופן משום ששיטה זו הופכת את הטונר לעמיד ביותר לעומת ראש דיו. עם זאת, המחיר של טונר למדפסת לייזר הוא יקר יותר ולכן אם אתם מתכננים לבצע רכישה של טונר למדפסת, רצוי לבצע השוואת מחירים ולבחון רכישה של טונר תואם ולא מקורי.

מה עדיף – טונר תואם או מקורי?

טונר מקורי כמו דיו מקורי הוא טונר המיוצר ע"י החברה שמייצרת את המדפסת עצמה, ועל כן הוא הוא לרוב יקר יותר. טונר תואם (או חלופי) לא מיוצר ע"י החברה שייצרה את המדפסת, אלא הוא מוצר חלופי שתואם באופן מושלם את המדפסת שלכם כמו טונר מקורי. הטונר התואם יהיה במחיר נמוך יותר וייתן את אותה התמורה. סוג נוסף הוא טונר ממוחזר, כלומר טונר מקורי ששומש והדיו בו אזל, קיבל מילוי חדש ולאחר מכן שווק מחדש כ"טונר ממוחזר". המחירים של אלו משתנים בהתאם לחנות בה הם נמכרים.

מהם היתרונות של הטונר?

למרות שהמחיר של טונר למדפסת לייזר הוא גבוה יותר, מדובר במוצר איכותי המאפשר לכם לבצע הדפסה ביתית או משרדית באיכות מעולה ועם שימת דגש על יעילות ותפוקה גבוהה. למעשה, המחיר אותו אתם נדרשים לשלם בעבור טונר מתקזז בפרק זמן קצר בעקבות שימוש חסכוני המתבצע לאורך זמן. הטונר מספיק לתקופה ארוכה ולא תצטרכו לקנות טונרים בתקופות זמן קצרות.

מה כדאי לבדוק לפני הרכישה?

  • מקורי או תואם – על כך פירטנו בפסקה הקודמת, אך כדאי לציין שכדאי לקנות מחנויות מומלצות שמשווקות את הטונר שתרכשו.
  • וודאו כי הטונר למדפסת אותו אתם קונים תואם את המדפסת שלכם. . לעיתים ישנם טונרים המתאימים למספר סוגים של מדפסות ועל כן בתהליך הרכישה רצוי לקרוא היטב את הדגמים להם הטונר מתאים.
  • בדקו היטב כי אתם רוכשים דרך חנות אמינה המספקת גם אפשרות לשלוח עד הבית, ומסייעת בתהליך של בחירת הטונר.
  • וודאו כי החנות מאפשרת החזרת מוצרים, למקרה שתטעו בטונר שמתאים לדגם המדפסת שלכם.

סיכום

רכישה של טונר היא חלק משמעותי בתפעול של מדפסת לייזר לאורך זמן. מדובר ברכישה שצריכה להתבצע באופן קבוע מפעם לפעם, ועל כן חשוב לבחור בחנות אשר תדע לספק לכם לא רק שירות מקצועי ואמין אלא גם מחירים נגישים ונוחים. אם אתם לא יודעים מה אתם צריכים, פנו לנציגים של החברה או החנות והם יסייעו לכם לבצע רכישה של טונר במחיר מצוין ועם מדיניות משלוחים המאפשרת לכם להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה.

שתפו

יכול לעניין אותך

המותגים שלנו

עגלת הקניות
התחברות

עדיין אין לכם חשבון?

0 items עגלה
החשבון שלי