כדאי לדעת

ראשי » כדאי לדעת » מחסניות דיו תואמות לעומת מקוריות – מה עדיף?

מחסניות דיו תואמות לעומת מקוריות – מה עדיף?

http://xldyo.co.il התפיסה של רוב הלקוחות היא “מחסניות הדיו המקוריות יקרות” ו"מחסניות הדיו התואמות יפגעו במדפסת שלי ". ישנן תפיסות מוטעות רבות לגבי מחסניות דיו תואמות, ויותר מדי מידע לא רלוונטי העלול לבלבל אתכם הלקוחות.

במאמר זה נסביר באופן השוואתי את ההבדל בין המקוריים  לתואמים, כדי שתוכלו להחליט בצורה מושכלת, היכן לשים את הכסף שלכם.

ראשית כל, נרצה להסביר לכם המשתמשים מהי מחסנית דיו מקורית, ומהי מחסנית דיו תואמת.

דיו מקורי – דיו אמיתי?

אלה המחסניות שמגיעות עם המדפסת שלכם והשם הוא של יצרן הציוד (המדפסת) המקורי (OEM Original Equipment Manufacturer), כלומר המחסנית מיוצרת על ידי אותה חברה שייצרה את המדפסת שלכם.

הבעיה הגדולה ביותר עם מחסניות הדיו מקוריות היא כנראה העלות שלהן.

למרבה הצער, הם הרבה יותר יקרים מתואמים. בהרבה מקרים המחיר עבור מחסנית דיו מקורית יכול אפילו לעלות על מחיר המדפסת עצמה. וזה כבר באמת לא פייר.  לא?

מדפסת היא רכישה חד פעמית והוצאה כספית חד פעמית, אבל המשתמשים צריכים לקנות באופן קבוע את מחסניות הדיו, כך שהיצרנים יכולים להרוויח יותר כסף על מחסניות הדיו וזו הסיבה למחירים הגבוהים, כי בלי ראשי הדיו יש לכם מדפסת בלי שום יכולת להשתמש בה.

בחלק מהדגמים כמות הדיו וכמות ההדפסות בפועל במחסניות דיו מקוריות בדרך כלל נמוכה משמעותית בהשוואה לתואמים, למרות שלטענתם מחסניות הדיו התואמות הינן בעלי אותה קיבולת. רוב היצרנים אפילו לא מייצרים מחסניות דיו XL בהרבה דגמים, דבר שמאפשר  למשתמשי הקצה הלקוחות לחסוך הרבה בהוצאות ההדפסה.

מחסנית דיו תואמת

זו מחסנית חדשה לגמרי אשר לא נעשה בה שימוש קודם (בניגוד למחסניות דיו ממוחזרות) המיוצרת על ידי יצרן צד ג’. אין להם שום קשר ליצרני המדפסת המקוריים, למעשה מדובר במפעלים מתחרים למפעלים המייצרים מחסניות דיו מקוריות, במחסניות הדיו התואמות ישנם על פי רוב שינויים מבניים מעטים על מנת להימנע מבעיות משפטיות הנוגעות להגנת קניין רוחני וכו’,  מחסניות אלה נועדו להתאים בצורה מושלמת למדפסת שלך ולהדפיס את אותו מספר עמודים, ובדגמים מסוימים אף הרבה יותר, בדיוק כמו מחסנית הדיו המקורית.

מחסניות תואמות מיוצרות על ידי יצרנים גנריים וכתוצאה מכך מציעים חבילה טובה יותר עבור הצרכנים ללא ירידה באיכות או בביצועי המדפסת שלכם, מחסניות דיו תואמות הם פיתרון מצוין לאנשים הזקוקים להדפסה יציבה באיכות גבוהה אך יחד עם זאת לא רוצים לבזבז הון על מחסניות דיו מקוריות.       

תפוקת עמודים ואיכות הדפסה

ברוב הדגמים, כמו שניתן לראות בסטים השונים שבעמוד דיו למדפסת ברדר – מחסניות הדיו התואמות מכילות יותר דיו, המשמעות תפוקת עמודים גבוהה יותר בהשוואה למחסנית דיו מקורית. כך שהחסכון עבור מחסניות דיו תואמות בקיבולת  XL גבוהה משמעותית, גם מחיר זול יותר ממחסנית דיו מקורית, וגם תפוקת הדפסה גבוהה יותר.

מחסניות תואמות של יצרן אמין ידפיסו את אותה תפוקת עמודים המוצעת או יותר, ויספקו את אותה איכות הדפסה בדיוק כמו מחסנית דיו מקורית. ב- xldyo.co.il כל מחסניות הדיו והטונר שלנו עוברות בדיקת תפוקה ואמינות אינטנסיבית כדי לוודא שאתה מקבל מוצר אמין.

עם זאת, תמיד ישנה אפשרות שמחסנית הדיו התואמת שתרכשו תהיה פגומה, זה גם יכול לקרות עם מחסניות דיו מקוריות, שם מדיניות האחריות מעורפלת לחלוטין, לכו תנסו לממש אחריות על מחסנית דיו מקורית…

לכן, אנו ממליצים מאוד לרכוש מספק המספק אחריות אמיתית למוצר. ב- xldyo.co.il כל מחסניות הדיו והטונר שלנו מכוסות באחריות מלאה לשנה, כך שתמיד תוכלו לרכוש מאיתנו בלי שום דאגות!

 

מחסנית דיו תואמת(xldyo.co.il)

מחסנית דיו מקורית

 
מחיר זול בעד 70% בהשוואה למקורי מחיר יקר מאוד
איכות זהה ב99% למחסנית הדיו המקורית איכות גבוהה
תפוקת עמודים גבוהה בהרבה על פי רוב בהשוואה למחסנית דיו מקורית תפוקת עמודים נמוכה באופן יחסי
אחריות:  שנה אחריות מלאה  תנאי אחריות מעורפלים

אנו ב- xldyo.co.il  מציעים לכם הלקוחות דרך פשוטה לחסוך בעלויות ההדפסה, מוצר איכותי ואמין שמבטיח וגם מקיים, במחירים שווים לכל כיס.

שתפו

יכול לעניין אותך

המותגים שלנו

עגלת הקניות
התחברות

עדיין אין לכם חשבון?

0 items עגלה
החשבון שלי