כדאי לדעת

ראשי » כדאי לדעת » מה ההבדלים בין דיו תואם למקורי?

מה ההבדלים בין דיו תואם למקורי?

דיו מקורי או תואם - XL דיו

כשאנו רוצים לקנות מחסנית דיו או מחסנית טונר יש כל כך הרבה אפשרויות.במאמר זה נעבור על יסודות ההשוואה בין מחסניות דיו וטונר מקוריות ותואמות, כדי לעזור לכם להבין טוב יותר את ההבדלים ביניהם.

מהי מחסנית OEM?

Originals OEM – היא מחסנית דיו או טונר מקורית וחדשה שבה כל החלקים יוצרו על ידי אותו יצרן כמו המדפסת שלכם, יצרן המדפסת מיצר את מחסנית הדיו או הטונר והיא ממולאת על ידו.

מהי מחסנית תואמת?

דיו תואם – מחסנית דיו תואמת או מחסנית טונר תואמת הן מחסניות חדשות אך מיוצרות וממולאות על ידי יצרן צד ג'  שאינו קשור ליצרני המדפסת ומחסניות הדיו או הטונרים המקוריים. אבל הם מותאמות לעבוד במדפסת אשר ברשותכם על אף שאינם מקוריים.

מהי מחסנית מחודשת?

מחסנית דיו מחודשת או מחסניות טונר הן מחסניות שעברו מיחזור, עיבוד מחדש ומילוי מחדש כדי לחדש את המחסנית המקורית.

יש לא מעט הבדלים בין מחסניות דיו וטונר מקוריים לתואמים, זה ברור מאליו, אם כך, מדוע התואמים כל כך זולים יותר? האם יש הבדל ניכר באיכות שלהם? והאם הם יפגעו במדפסת שלי או יבטלו את האחריות שלי?

שימו לב – לא כל המחסניות זהות! ואין סטנדרט אחיד של איכות! חברות ואתרי אינטרנט שונים קונים ומייצרים מחסניות מספקים שונים עם סטנדרטים שונים. מדפסות שונות משתמשות במחסניות דיו או טונר בצורה שונה. למשל למדפסת מסוג brother ישנו דיו למדפסת brother מקורי או דיו למדפסת brotherמה שעבד עבור מדפסת אחת יכול שלא לעבוד עבור אחרת. עליך להיות בטוח שלחברה ממנה אתם רוכשים את מחסניות הדיו או הטונר, שהם בעלי מוניטין ויהיה להם צוות תמיכה שידריך אותך, בכל עזרה אליה תזדקקו.

דיו מקורי או תואם - מה עובד הכי טוב בשבילי?

השאלה הזו היא באמת מסתכמת בכמה נקודות מפתח, כמה אתם מדפיסים? ומה מדפיסים? 

אני מדפיס לעתים רחוקות

במקרה זה, הדאגה העיקרית היא שהדיו יתייבש ויגרום לחסימות בראש הההדפסה, כך שאם אתם מדפיסים כמה דפים בודדים או פחות בכל חודש, כנראה ששווה לכם לרכוש את מחסניות הדיו והטונר המקוריים כיוון שהם מכילים חומר כימי שמונע מהדיו להתייבש מהר מדי בתוך ראש ההדפסה.

אני מדפיס לעתים קרובות

אם אתם מדפיסים על בסיס תדיר, רכישת מחסניות דיו וטונר תואמים תהיה בחירה עדיפה בהרבה, שכן היא  זולה יותר מהמקור ובדרך כלל מכילה יותר דיו, וזה יקצץ לכם משמעותית את עלויות ההדפסה.

מחיר

מחסניות דיו מקורי הן המקום שבו היצרניות מרוויחות את רוב הרווחים שלהן, אבל עם כל העלויות הנוספות כמו מחקר ופיתוח, הדבר מעלה את המחיר של מחסניות הדיו והטונר המקוריים בצורה ניכרת, מה שמוביל לעלויות גבוהות על חומרים מתכלים ללקוח שרוכש את המדפסת .
ליצרני מחסניות דיו תואמות לעומת זאת, אין את עלויות הפיתוח האדירות כמו היצרנים המקוריים, כך שהן יכולות לגבות מחיר נמוך משמעותית עבור המוצרים.

דיו מקורי או תואם - מסקנות

מחסניות דיו מקוריות הן המקום שבו היצרניות מרוויחות את רוב הרווחים שלהן, אבל עם כל העלויות הנוספות כמו מחקר ופיתוח, הדבר מעלה את המחיר של מחסניות הדיו והטונר המקוריים בצורה ניכרת, מה שמוביל לעלויות גבוהות על חומרים מתכלים ללקוח שרוכש את המדפסת .
ליצרני מחסניות דיו תואמות לעומת זאת, אין את עלויות הפיתוח האדירות כמו היצרנים המקוריים, כך שהן יכולות לגבות מחיר נמוך משמעותית עבור המוצרים.

בדוק את המגוון המלא של מחסניות דיו וטונר מקוריים ותואמים ב-www.xldyo.co.il

שתפו

יכול לעניין אותך

המותגים שלנו

עגלת הקניות
התחברות

עדיין אין לכם חשבון?

0 items עגלה
החשבון שלי